Tuesday, June 23, 2009

Hutang tak berbayar....

dah hujung bulan jun ni...tapi hutang puasa tak berganti lagi.....pastu duk sebuk lak aku ni nak membeli belah baju raya....baju budak2 aku dah start beli sikit2...baju aku lak baru beli sepasang, baju sabri tak beli lagi....arini aku dah start puasa ganti, baru sehari dah kecoh, ada lagi 6 hari...last year aku cuti puasa 7 hari, harap2 aku dapat ganti sebelum puasa ramadhan nanti...apa tema warna baju raya utk tahun ni pun aku tak decide lagi...merah,biru,hijau,kuning....last year warna hijau kekuningan....this year macam nak warna biru since ada 3 hero kat umah ni...erm akan dipertimbangkan...aku tak kalut sangat nak buat baju coz mak n kak ipar yg buat baju...malam2 raya buat baju pun takper,dah biasa..biasala anak tukang jahit memang selalu dianak tirikan...hehehe

2 comments:

Unknown said...

Wow..pantasnya buat persiapan raya..Aku beli kasut kat anak2 aku..ingatkan raya bolehlah pakai...tp aku tengok dah macam belacan dah...Hahaha..Wei..jom sambung belajar sama-sama..ehehehe...

uMmi said...

sekarang semua kena pantas..nanti masa bulan ramadhan aku nak relax jer kat umah,time tu dah stop shopping..leh percaye ker...hehehe