Tuesday, February 23, 2010

lalalalalalala...........

huhuhuhu...tak sabar nak tunggu hari jumaat ni, 26 Feb....nape?apalagi kalau bukan suami tercinta balik....huhuhuhu....kalini dia balik lama sikit arr...seminggu camtu....dan saya tak sabar rasanye nak pergi bercuti....kemana?cuti2 malaysia....pergi penang, stay kat hard rock hotel.....dah lama tak pergi bercuti...kalini suami dah pesan awal2 "no shopping2 or no pergi ke mall"....kalini memang pergi bercuti untuk berehat and jalan2 cari makan...i loike it.....

5 comments:

Akak Ratu said...

hi ummi, tak sabar tunggu hbby ke tak sabar tunggu LV ;-)

*gorjesmum* said...

br nak cakap..pegi hotel berehat la..kan ke dah dapat 2 lv..manyak pitih abersss wakakaka

uMmi said...

akak ratu...saya isteri kejam skit, saya tunggu dua2...hahaha
nway akaknye koleksi bag memang best!

uMmi said...

wan...badan sudah sakit2 perlukan rehat yg panjang.....kalo dpt rehat 5 jam tanpa gangguan pun takpe...tp apakan daya,aku baru nak rehat 15min mesti ada gangguan...tak boleh tul bagi mummy dia nak rehat

*gorjesmum* said...

aku pon tak dapek rehat lebih dari 15mins sejak ada anak..kecuali time tido..tu pun tido selalu terganggu dek ngigau anak2 aku huhu