Saturday, April 3, 2010

Obses!!!!

Akhir2 ni saya terlalu obses dgn kecantikan....since saya mengandungkan anak 1st, saya abaikan kecantikan....saya tau semua wanita amat mementingkan kecantikan, sapa yg takmo cantik kan?tak kisahla cantik kat muka ker, baju cantik ker, beg cantik ker, rumah cantik ker...kalo boleh semua nak cantik

Lately ni saya ada mengadu kat suami yg saya dah lama abaikan kecantikan wajah....kalo keluar rumah saya juz tepekkan krim muka and bedak ajer...so simple....coz everytime nak keluar berjalan2 jer saya mesti utamakan anak2, tu yg lupa pasal diri sendiri....skang ni rasa mcm nak bersolek2, nak bergaya mcm zaman2 anak dara...

Luckily saya dapat suami yg sporting dan tak kedekut....suami saya sanggup berhabis duit utk saya asalkan saya bahagia dgn apa yg saya buat....dia selalu offer saya nak itu atau nak ini....cuma saya aje yg selalu menolak pelawaan dia aka jual mahal, sebab kadang tu terfikir gak kalo sesuatu benda mahal habis beribu2 kan ke elok duit kita simpan.....

Juz akhir2 ni saya teringin nak ada kulit muka yg halus mulus, cantik bermekap, bergaya.....rasa cam nak kena beli alat mekap ni....hehehehe...alhamdulillah suami saya benarkan...nak kena beli yg murah2 dulu utk praktis kat umah nnt....hahahaha...harus mak terjah watson, guardian dan avon


 

5 comments:

Unknown said...

bagusler hang dah ada kesedaran..maklumlah..orang yang ada anak2 kecik cam kita ni memang tak sempat nak bersiap bermakeup lawa lawa sebab dahulukan depa...alih alih ja dah nak keluar dah..hehehe.ya lah..maid pun takda...kalau ada maid, aku rasa berlosen dan bermakeup 24 jam kita ni..hahahaha..aku sokong hang!!!chiayo chiayo...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
*gorjesmum* said...

aku pon sokong.......!!

Orange Fever said...
This comment has been removed by the author.
uMmi said...

tq tq...tp tak tau la kalo ummi ni hangat2 taik ayam....huhuhu