Thursday, July 30, 2009

fuh semangat...

semangat betul aku tengok mr.sabri buat kerja kat depan aku ni,depan tv....siap tarik wayar lagi charge laptop dia,sementara aku berblogging sambil melipat baju...dia tak tau aku sedang berblog pasal dia,mesti nanti dia baca blog aku dia bising pot pet pot pet...mr.sabri tgh asyik buat kerja opis dia sementara anak2 kami tidur sebelah dia,tv pulak ada wrestling,kami sekeluarga layan wrestling2 ni...kejap lagi kul 3am dia kena pergi opis nak buat maintenance@upgrading entahla aku pun tak tau....esok pulak kami nak balik kg pahang coz mak mertua eden nak buat kenduri doa selamat.hari sabtu pulak kami nak pergi jerantut, pahang pun ada kenduri sedara sepupu sepapat mr.sabri.petang sabtu kami balik kg banting pulak coz kenduri kahwin adik sedara...fuh mesti penat.bukan penat merewang tapi penat berwrestling dengan naufal & nabil.petang ahad baru kami balik umah kami ..home sweet home..

3 comments:

Unknown said...

travelling sakan lah hang ni...aku kalau p berjalan, balik rumah confirm kain baju selaut lautan...

*gorjesmum* said...

umi hang ni jln je keje kekekeke...eh mone aku pn suka sgt gi jln coz xpayah masak,kemas umah tapiiiiiiiiiiii bile balik aku la yg paling ketih kain menimbun...rasa macam nk pengsan okehh

uMmi said...

wan, mone balik kampung tak kira berjalan ok...aku kalo balik kampung penat woooo, anak2 aku mesti akan masuk ladang getah belakang umah makmertuaku sambil kejar ayam n kucing, pastu terjun kolam ikan keli sebelah umah...double penat wooo...sampai umah jer aku cam wan, nak pengsan...