Friday, July 31, 2009

Penantian penuh dengan kesabaran

Now 3.30pm saya masih dirumah belum bertolak lagi utk balik kampung Pahang.Saya tengah tunggu Mr.Sabri balik from somewhere (rase2 kat bengkel kot),kata nak balik kampung Pahang,tapi tak balik2 lagi.Pukul berapa nak sampai kampung kang.Saya dah siap berkemas,tinggal masukkan barang jer dalam kereta.Malam ni rumah mak mertua saya buat kenduri doa selamat, mak masak aper yer?yummy yummy mesti best.Saya suka makan kenduri coz orang2 kampung bergotong royong masak lauk yang sedap2 tu yang nafsu makan membuak2.Perjalanan dari rumahku ke kampung Pahang amik masa lebih kurang 2jam kalo naik keta Mr.Sabri.tapi kalo naik keta saya amik masa 2 1/2jam..tapi kali ni naik keta saya sebab semalam keta Mr.sabri dah hantar ke bengkel..tunggu-sabar-tunggu-sabar...daddy cepat mummy dah lapar

No comments: