Friday, July 3, 2009

Mothercare SALE

hehehe arini Mr.Sabri amik cuti semata2 nak send aku g shopping kat mothercare subang parade...ada logik ker?uhhhh mesti ada udang disebalik mee ni....arini Mr.Sabri pepagi lagi dah bangun kejutkan aku..."bangun2 kita g shopping"...terkial2 aku bangun ngan naufal, nabil lak tak mkn saman, dia buat tak tau jer terus sambung tidur....


after bangun aku g mandi, n mr.sabri buat breakfast nasi goreng n siapkan naufal n nabil...kat kepala otak aku cuma ingat nak belikan botol susu n puting susu utk naufal jer,nabil still full breastfeeding(bangga aku).tapi last2 aku terembat beli baju n seluar utk bebudak 2 org ni...and naufal biasalah, mainan!mainan! mainan!...berbaloi (berbaloi ker ?) gak la coz sale dia 60%+5%...tapi kalo kad vip mothercare +10%...


woowoowoo...mr.sabri cuti sebab dia nak bersuka-suki ngan kawan2nyer...ha itu logiknyer....pepagi hari hantar wa gi shopping kat mothercare, pastu hantar wa pulang kul 1pm...terus gi sembahyang jumaat...then terus-terusan tak pulang...terus gi huhahuha ngan kengkawan...siap bawa seluar n kasut futsal...then teru-terusan gi main futsal dimalam hari...disitula motifnyer bercuti hari ini..."merasuah" bini dipepagi hari...ok la tu ye mr.sabri, esok hari my turn lak...esok mr.sabri kena standby keje kat umah...duk umah ngan naufal yerk...JAGA NAUFAL...while me n nabil g bonia high tea fashion show kat alamanda...

2 comments:

Anonymous said...

Pn ummi..blog kamu sangat menarik... Saya suka

uMmi said...

tq cik anon