Tuesday, August 11, 2009

Cafe Bigfood,TTDI Jaya

Ya semalam kami makan kat Cafe Bigfood, TTDI Jaya...bersebelahan dengan Ani Sup Utara...rasa2 cafe tu macam baru, coz selama ni lalu tak perasan pun atau cafe tu dah lama cuma aku jer yg buat2 tak perasan, ye la kat situ kan diorang tengah buat jalan, jalan pun bz...kat area situ ada restoran JM Beriani, Nasi Lemak Antarabangsa and lain2 la..

Kat situ tak ramai sangat org...sesuai ngan anak2 aku...kali ini aku nak letak sekali harga makanan...huhuhu...untuk reference jer....

Kami order :
Orange Juice - rm 3.90
Watermelon Juice - rm 3.90
Rib Eye - rm 19.90
Grilled Chicken - rm 15.00
Chicken Little - rm 7.90

Total = rm 50.60

Sebab apa aku nak letak harga...coz aku nak bagitau yang kat cafe ni takder service charge/tax...tu yang aku suke....Rasa? alaaaa bolehla....

air terjun lagi menarik

hausnyer

mine...rib eye..nabil try to cilok jagung

chicken little for kids...

grilled chicken for hanz..jagung awal2 lagi dah dicilok nabil


jom balik..dah kenyang...burppp

p/s : i love you




No comments: