Monday, August 10, 2009

M.A.A.F

Sorry mum coz tak dapat hadir ke majlis resepsi tadi...bukan takde baju yang nak dipakai jadi penyebab ummi tak hadir,baju dah siap gosok lagi, tapi disebabkan oleh masalah kesihatan anak2 yang tak mengizinkan.Dikesempatan ini, ummi nak ucapkan selamat pengantin baru kepada Noor amani & Amir, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...

Kepada Puan Wan Fazeela dan seangkatannye yang pergi ke majlis tersebut tadi, sila update gambo n cerite cepat2.


Sekarang ni dah kul 3am, aku tgh teman Mr.Sabri@Hanz buat keje.Jap lagi kul 5.30am dia kena pergi kerja coz ada upgrading.Saya ni memang penunggu@peneman paling setia..muaaah..

Tadi hanz ada bagi idea, memandangkan minggu depan birthday aku, dia ajak pergi Singapore...What?Singapore?....aku tak kata setuju dan tak pula tak setuju...dlm dilema...bukan apa, awal tahun haritu kitorang ada pergi bercuti ke Sarawak, perjalanan kesana naik AA lebih kurang 3jam, tapi kami rasa penat macam seharian coz naufal buat hal dalam perjalanan.Lagipun aku rasa macam terkocoh2 dgn nak buat passport, nak book tiket, nak book hotel, nak cari info lagi walaupun hanz dah pernah pergi sana..dan yg paling penting aku sekarang ni takut ngan penularan penyakit h1n1...rasa2 macam cuti2 dlm malaysia lagi elok...

No comments: