Wednesday, August 5, 2009

No idea...

This weekend ada kenduri kahwin kawan saya mum@amani, tapi saya tak tau nak pakai baju apa.Tengok baju dalam almari semua baju lama, saya jarang buat baju kurung.Pilihan hati saya cuma baju kurung jer,sebab dah muak pakai kebaya.Tapi tak tau nak beli baju kurung kat mana.Mr.Sabri dah suruh beli baju, cuma saya jarang beli baju kurung yang dah siap, then tak tau nak beli kat mana.Selalunye saya beli kain ela jer then yg akan buat baju emak saya or kakak ipar saya.Nampaknyer macam dah kesuntukan masa nak suruh mak or kakak ipar buat.Kalau takde baju gak nampaknye saya tak dapatla attend wedding tu nanti.Tak dapatla saya jumpe kawan2 lama saya....uwaaaaa...Tolong saya takde idea.....

4 comments:

mslvoe said...

x salah pkai baju kurg yg lama.. mungkin yg lama ade yg cantik ;-)

uMmi said...

kebanyakan baju dalam almari tu baju mengandung..uhuk uhuk

*gorjesmum* said...

umi...takkan sbb baju ko xnak dtg isk2...pakai je bj mengandung tu

uMmi said...

nak buat camner sahm...so baju pun tak byk...byk lagi baju masa kat uitm...tapi aku dah sedekahkan baju2 tu...kalo kat uitm leh gak pergi bilik member2 pinjam baju korang hahahaha....kang aku pakai baju ngandung kang korang mesti tak caya...takkan dah project yang ke-3 so fast n furious