Thursday, January 14, 2010

Beli...tak rugi pun...berbaloi baloi

Sekarang dah kul 2am...still tak tido lagi...sambil chat@videocall dengan suami saya berblog....hehehehe...keji tul bini dia....

Lagipun takleh tidur coz Naufal tak sehat, demam...semalam Nabil demam, arini Naufal lak demam...Nasib baik Nabil demam sehari je...Naufal lak demam baru start petang semalam....Nasib baik juga saya ada thermometer aka jangka suhu kat rumah...saya suggestkan kat semua org mesti ada thermometer kat rumah, terutama sekali mereka yg ada anak kecik macam saya...saya beli thermometer since anak pertama baru lahir, dah 3tahn, still elok lagi....biasala bebudak ni kalo demam, amat bahaya kalo suhu tinggi...kadang2 tu bila kita pegang badan budak2 ni cam biasa jer, tapi sebenarnye dorang demam & suhu tinggi...



camni la rupe thermometer saya ...
Murah je saya beli....tapi sekarang ni macam2 jenis thermometer kat pasaran, malah makin canggih lak...




Ha, yang ni zaman dolu2nye thermometer....sekarang ni dah canggih sket...
Berbaloi kite ada thermometer kat rumah.....tak rugi pun...tak mahal manapun, lagipun untuk kebaikan seisi keluarga......

No comments: